Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur känns hen? Suktar liiite på en sånLär känna varann lite...
Grattis till nyförvärvet.//Precis hemkommen från stan och njuter av nyförvärvet. Tudorn är såld och denna är köpt!
Min första GMT
Har gjort mitt första paketöppningsinlägg ligger i den tråden här på forumet för de som vill in och läsa om tankarna omkring köpet
Tack så mycket! @LESAGrattis till nyförvärvet.//
Wow vilken fantastiskt vacker bildGör som Ferdinand
Ja grattis, den var riktigt finTack så mycket! @LESA
Tackar, färgerna är magiska nuWow vilken fantastiskt vacker bild
Nu kommer förkylningarnaÄven om man har feber så måste man få lite luft
Ja de jävlarna står på rad och väntarNu kommer förkylningarna
Hoppas du kryar på dej fort
Ja Fi fasen har en unge på dagis åt ena hållet och en annan unge i skolan åt andra hållet 2 mil härifrån så jag kommer bli attackerad från båda hållenJa de jävlarna står på rad och väntar
Du vet vad som väntar, mancold deluxe ultra extra alltJa Fi fasen har en unge på dagis åt ena hållet och en annan unge i skolan åt andra hållet 2 mil härifrån så jag kommer bli attackerad från båda hållen