R
Red Scream
Guest
Vab vab vab... och färdigvobbat. Kanske ge sig i kast med någon bok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Färgmatchat . Snyggt.Lär känna varann lite...
Det var bara en slump, men det blev ju jäkligt kulFärgmatchat . Snyggt.
Tycker det är härligt att Rolex har modet och humorn, att montera siffrorna varvet runt, så att sexan blir hängandes uppochner!Vab vab vab... och färdigvobbat. Kanske ge sig i kast med någon bok?
Är det, eller saka det bli din?Lär känna varann lite...
Den är min from någon timmeÄr det, eller saka det bli din?
Jamen precis! Har faktiskt inte tänkt på det att sexan blir nian...Tycker det är härligt att Rolex har modet och humorn, att montera siffrorna varvet runt, så att sexan blir hängandes uppochner!
Grattis!Den är min from någon timme
den är verkligen grym!! jag älskar klockan, den ger mig samma känsla som jag hade till mina Explorer 2 or. ring ned till Krons redan nu så kanske dom kan hålla en som du kn få prova!Grattis!
Gillar den som Tudor. Känns dom ett rimligt sätt att skaffa GMT på.
Ska ner till Stockholm om tre veckor. Frugan ska gå nån kurs på Långholmen. Ska försöka klämma på en sån då.
Hahah, ens ens sett det Hahaha. Ser nu att klockan går även några minuter fel lite hemläxa därDu kan väl börja med att ställa rätt datum i alla fall
Riktigt snygg
Promenad