Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra att ha?Man ska inte kasta sten i glashus ...
Jag har under sommaren svurit både en och två gånger över all skit farsan lämnade efter sig i sitt hus. Idag när det regnar var det en perfekt dag för att röja lite på vinden här hemma. Varför i h-vete har jag sparat alla dessa kartonger ...
Eller annars vill man visa att man är teknisk intresserad och vill hänga med i utvecklingen//Man vet aldrig när man behöver en bra kartong!
Sitter du med någon utan klocka?
Vet inte om jag tillfört speciellt mycket med mina inlägg, är egentligen ingen forumkille. Men detta är trots allt inlägg 2000. Och även om jag blir förbannad ibland när jag läser saker i vissa trådar, så överglänser allt det bra detta.
Tillbringat många veckor på sjukhus sista åren, då har KS varit ett bra och lärorikt tidsfördriv.
Så tack och skål så länge(fanns ingen skumpa kall tyvärr). Och trevlig fredag!
Edit: Och tack @leben och @hook för ett bra forum.