Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om någon har en kommentar om den där kan du hänvisa till att Omega gjort Bond-klockor, och Spiderman har betydligt coolare skilsFörmiddagskaffe
Oj, hoppas på falskt alarm!I ett väntrum för att kolla upp ett misstänkt borrelia-bett
Grattis! & Grattis!Blir godkänd.
Tack, Hulken får klart godkänt av mig.Grattis! & Grattis!
Hulken är också godkänd.
Bytt bort något eller bara utökat samlingen?Tack, Hulken får klart godkänt av mig.
Tyvärr inte, blir antibiotika i 10 dagar framöverOj, hoppas på falskt alarm!
Äger både bondklockor och spidermandinkor så måste ses som en actionfierad personOm någon har en kommentar om den där kan du hänvisa till att Omega gjort Bond-klockor, och Spiderman har betydligt coolare skils
Tack för uppmaningen uppskattar alla uppmaningar till klockrekaterade inköp Tror det skulle matcha rätt bra !Haha jag uppmanar kraftfullt till ett rött inför julen!
Blev en utökning, men struntade i att byta ut köket! En hemma är glad och en sur.Bytt bort något eller bara utökat samlingen?
Finns fler som prioriterar klockor före kök, känns tryggt så man inte är ensamBlev en utökning, men struntade i att byta ut köket! En hemma är glad och en sur.
Nyservad och fin!Jag och katterna utnyttjar solvärmen på lunschen!
Det känns att det blir kallt på ryggen, sommaren 2018 börjar gå mot slutet.
Men den kommer att minnas!