• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Försöker säga åt den lilla tonåringen att det är dags att stänga kärnkraftsverket.
D3B71BE9-4BE8-4B87-8FD1-37B1995887A5.jpeg

Be snällt, ynglingen ser ut att vara ordentligt beväpnad!

Vafan, lått grabben spela! ;)
Men vafan har han tre skärmar till? Personligen har jag svårt att ha hålla koll på två....
Han såg att jag hade två på jobbet och han tyckte att det var ”ass ballt”... så han sparade till en till skärm. Den tredje vet jag knappt hur den kom dit. Men jag har bara en på jobbet kvar...
Han har tydligen musik eller Skype på en. Spelar ett spel på två skärmar. Känns rimligt ;)

Han såg att jag hade två på jobbet och han tyckte att det var ”ass ballt”... så han sparade till en till skärm. Den tredje vet jag knappt hur den kom dit. Men jag har bara en på jobbet kvar...
Han har tydligen musik eller Skype på en. Spelar ett spel på två skärmar. Känns rimligt ;)
Dagens ungdom... (är troligtvis i samma ålder och nördigare) ;)
Använder han fortfarande skype skulle jag stark rekommendera att han går över till discord kan du hälsa honom. :D

Vet inte om jag tillfört speciellt mycket med mina inlägg, är egentligen ingen forumkille. Men detta är trots allt inlägg 2000. Och även om jag blir förbannad ibland när jag läser saker i vissa trådar, så överglänser allt det bra detta.
Tillbringat många veckor på sjukhus sista åren, då har KS varit ett bra och lärorikt tidsfördriv.

Så tack och skål så länge(fanns ingen skumpa kall tyvärr). Och trevlig fredag!
25CE2C8B-51DD-47CA-9CAA-61CA2173E42A.jpeg

Edit: Och tack @leben och @hook för ett bra forum.
Bra kämpat!
Humor och vänlighet genomsyrar dina inlägg, trots en kropp som jävlas!
Din hälsa har verkligen inte varit nån hödare! Men dagarna på sjukhuset blir liiiite mindre jävliga när KS finns som tidsfördriv.
Du har hjälpt mig genom mina problem, känner stor tacksamhet för det!
Har även lärt mig att ställa krav och få svar från läkare och sjukvård!
Tack min vän!
Fortsätt mot 3000 inlägg! :)

Godmorgon Klocksnackare!

Vi byter väl klocka då bara för att man kan :cool:.
11B3FCBA-A340-44D3-AA40-E2BA2DF03292.jpeg

Från 34mm till 40mm.
43719829-CCAA-4F80-BE78-121D271D18A4.jpeg

Ser ut som vi får en fin dag, idag!
E19529AA-B935-4A7E-A51D-02761B3D7573.jpeg
EDD2751C-D16B-4C63-8464-E8B6B3B2F5EF.jpeg

Ha en god lördag klocklovers!
Fint blir en GMT lördag alltså:) 34 mm ser inte så liten ut jämfört med 40 mm.
Hoppas du får en skön dag, här kom det 78 mm regn igår och inatt, naturen suger åt sig och ger mer mat till djuren

Tillbaka
Topp