Klart vi undrar hur det är med honomNyss pratat med våran Affe en stund, som mår utmärkt men fortsätter sin semester från KS om någon mer än jag skulle undra. Han hade sin IWC UTC på sig idag, troligen bara för att göra mig glad ...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart vi undrar hur det är med honomNyss pratat med våran Affe en stund, som mår utmärkt men fortsätter sin semester från KS om någon mer än jag skulle undra. Han hade sin IWC UTC på sig idag, troligen bara för att göra mig glad ...
![]()
Hade jag gärna gjort men jag hålls tillbaka av icke klockrelaterade åtaganden.Stort grattis! Se till att inte bada med den, lätt att drunkna pga vikten
Tar du med den på lördag?
Den där korsningen känner jag igen, visar sig att vi bor i samma stad (om du nu inte bara kör igenom stan)Älskar ljuset i en bil för att fota klockor.
Ljus från alla håll men inget direkt uppifrån
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hade jag gärna gjort men jag hålls tillbaka av icke klockrelaterade åtaganden.
Jag kan dock sjunka ganska djupt innan klockan ger upp....
Vi bor med största sannolikhet i samma stadDen där korsningen känner jag igen, visar sig att vi bor i samma stad (om du nu inte bara kör igenom stan)![]()
Snygg och ovanligKaffe dags
![]()
Japp!Försöker plugga men hamnar lätt på KS
![]()
Borde sätta ett tidslås på hemsidan.. "kan besökas en gång varannan timme med 15min surf"Japp!
Det är nåt som drar![]()
Tack, mm ingen klocka man ser allt för ofta.Snygg och ovanligHar den tvåfärgad lume?
Trevligt, då vet jag att jag iallfall inte är själv på KS i den här lilla staden haha.Vi bor med största sannolikhet i samma stad![]()
Det finns några fler också faktisktTrevligt, då vet jag att jag iallfall inte är själv på KS i den här lilla staden haha.
Kul, det visste jag inte. Ja absolut.Det finns några fler också faktisktJag är nyinflyttad så det vore kul att köra en liten mini-gtg över en bira eller så
Bra balanserat där, ser nästan ut som om den håller på att ramla. Men isåfall är det ju bara kaffe, skulle varit jobbigare med exempelvis läsk...Kaffe dags
![]()
Den ligger förvånats väl bra så är inte orolig alls.Bra balanserat där, ser nästan ut som om den håller på att ramla. Men isåfall är det ju bara kaffe, skulle varit jobbigare med exempelvis läsk...
Se där, trodde först den satt på claspen, tänkte "Hur fan fixade han det där?" hahaDen ligger förvånats väl bra så är inte orolig alls.
![]()