• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi ska gå och sova strax
IMG_20181002_182329_855.jpg

UPS förklarade för mig när jag ringde och ifrågasatte detta att deras chaufförer inte har mobiler att ringa med och det är upp till chauffören om den vill använda sin privata mobil. Så de åkte från Malmö upp till Halmstad och sen åkte hem utan leverera och imorgon (onsdag) skall de försöka igen. Miljö tänk :banghead:
Fy vad drygt!
Exakt samma elände när jag köpte min expy!
Från en liten håla mitt i England till Arlanda tog det 18 timmar, sedan blev det en veckas väntan från Arlanda till en annan håla 40 mil norrut!
Paketet glömdes två gånger, sedan åkte det runt en massa. Dom hann till och med erbjuda mig att ”Hänga’ne på dörr’n! Det e ju så litet!” :banghead:
Waaaaaaaah!
Håller tummarna! :)

UPS förklarade för mig när jag ringde och ifrågasatte detta att deras chaufförer inte har mobiler att ringa med och det är upp till chauffören om den vill använda sin privata mobil. Så de åkte från Malmö upp till Halmstad och sen åkte hem utan leverera och imorgon (onsdag) skall de försöka igen. Miljö tänk :banghead:
Känns riktigt dåligt stt de inte har jobbtelefoner!!!! Borde väl va standard att ha i bilarna.

Godmorgon
Blåsigtoch regnigt inatt, riktigt höstväder. Längtar till den 10:e då ska kossorna ställas in för säsongen.
5 månader har dom fått vara ute men nu börjar ruskvädret krypa in på. Blir att städa lagårn innan.
Dags för en morgonkaffe
E2356B09-53FA-4D54-BEA4-809676B2914E.jpeg
Godmorgon ! Njut av ditt morgonkaffe och ha en trevlig fortsättning på din "arbetsdag" //:pompus:

Tillbaka
Topp