D
Deleted member 7325
Guest
Vi ska gå och sova strax
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Field Spaniel vi ser i bakgrunden?Myser i soffan med E och daytonan
Ne men va fasen så suuuuurt!!!!
Fy vad drygt!UPS förklarade för mig när jag ringde och ifrågasatte detta att deras chaufförer inte har mobiler att ringa med och det är upp till chauffören om den vill använda sin privata mobil. Så de åkte från Malmö upp till Halmstad och sen åkte hem utan leverera och imorgon (onsdag) skall de försöka igen. Miljö tänk![]()
Snygg som fan!Vi bekantar oss!![]()
Tummen upp på den! Ska strax ut och producera fram merInser att frukost utan mjölk är inte frukost
![]()
Känns riktigt dåligt stt de inte har jobbtelefoner!!!! Borde väl va standard att ha i bilarna.UPS förklarade för mig när jag ringde och ifrågasatte detta att deras chaufförer inte har mobiler att ringa med och det är upp till chauffören om den vill använda sin privata mobil. Så de åkte från Malmö upp till Halmstad och sen åkte hem utan leverera och imorgon (onsdag) skall de försöka igen. Miljö tänk![]()
Ja! Det var du som var klocksnacks egna mjölkbonde!Tummen upp på den! Ska strax ut och producera fram mer![]()
Tack ja det stämmerJa! Det var du som var klocksnacks egna mjölkbonde!
Tackar för allt du bidragit till mitt liv![]()
Godmorgon ! Tur att du har gatulampor som lyser upp tillvaron ! Ha en bra dag //God morgon KS!
Ute är det homogent
Vi fixar frukost!![]()
![]()
Tackar och hoppas du får en strålande dag du med!Tack ja det stämmer
Alla har vi våra ansvarsområden i livet alla är med och bidrar till livsnäringen på olika sätt med alla sina olika sorts arbeten. Ha en fortsatt trevlig dag mvh
Railmaster Time![]()
Godmorgon. 3 oktober Evald och Oscar har namnsdag och solen går upp 6:59! Ha en trevlig dag//
(Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora. //René Descartes )
// Okänd
Godmorgon ! Njut av ditt morgonkaffe och ha en trevlig fortsättning på din "arbetsdag" //Godmorgon
Blåsigtoch regnigt inatt, riktigt höstväder. Längtar till den 10:e då ska kossorna ställas in för säsongen.
5 månader har dom fått vara ute men nu börjar ruskvädret krypa in på. Blir att städa lagårn innan.
Dags för en morgonkaffe
![]()
Ja verkligheten återvänder sakta men säkert//Fakiren igen. Första snön har anlänt. God morgon!
![]()
![]()
![]()
Snö!Fakiren igen. Första snön har anlänt. God morgon!
![]()
![]()
![]()
NEEEEEJ, inte änJa verkligheten återvänder sakta men säkert//