Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka bilder! Grym skärpa!Fruktstund,
![]()
![]()
Tackar.Vilka bilder! Grym skärpa!
Det är du väl värd.Unnar mig.![]()
Hatten av för att inte ha fokus på ngt What so ever i hela bilden. En helt ny nivåÅker jaktbilen (med lite extraljus) över skogen till jaktkompisarna.
Det är lite hoppigt på vägen så lite svårt med bilderna
![]()
![]()
MKRGG v2Hatten av för att inte ha fokus på ngt What so ever i hela bilden. En helt ny nivå![]()
Fy fan!Nu får jag snart nog av det här yrket!!!! Blev sparkad i ryggen av en ko jämte den jag mjölka, bitflugor igen. Denna gången tog det väldigt illa.
Just nu gör de för jävligt ont och har svårigheter att röra högra benet. Börjar svullna mer o mer. Njurarna sitter ju där inunder så känns inte helt kul.
Så less på allt just nu. Kan bli vårdcentralen imorgon
![]()
![]()
Ja jag ska ringa när telefontieen öppnar. Det gick till så att jag skulle hänga på mjölkmaskinen på en kossa. Sitter ner i hukställning sen kommer en vevspark från den brevid. På kvällarna är de gott om bitflugor och många kor sparkar alltid eller vevar med fötterna när dom blir bitna. Oturligt nog satt kag där när de hände och hennes klöv träffade rätt i ländryggen. Såg den komma men hann ej undan. De man skulle kunna göra är att endast mjölkas stående men man får så mycke sämre räckvidd dåFy fan!
Måtte du inte ha skadat något i ryggen eller i brösthålan, många saker som kan paja där!
Lova att uppsöka sjukvård under morgondagen!
Var det samma ko som förra gången?
Förstår ändå inte att hon kopplar ihop dig med ev bitflugor?!
Kan du göra på ngt annat sätt för att undvika farorna?
Antar att slakt inte ingår i ev problemlösning!