Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, nej alltså tog inte illa upp utan mena mer att du kan väl komma med något nytt på ett "skojigt" sättSorry!
Är själv uppväxt med ett namn som det går att ändra på.
Har varit jobbigt, särskilt i kombination med att vara totalnörd innan ordet fanns!
Nu bär jag namn och nörd med stolthet!
Ber on ursäkt.
21 grader på lördag, helt galet men man får väl leta fram sina speedos igen![]()
Haha, nej alltså tog inte illa upp utan mena mer att du kan väl komma med något nytt på ett "skojigt" sätt
Är mer än stolt över det namnet så hel lugnt.
Det är väldigt få i min närhet som vet om det namnet då jag går under mammas efternamn så inte många som skämtat om det.
Får erkänna att jag inte äger några...... ännuVet inte om jag vill säga: Upp till bevis...räcker om du lägger din klocka på dem så att vi alla vet om att du äger ett par speedos
![]()
Kittlig !Ska nu mjölka kossan som sparka mig
![]()
![]()
Nä va oprovocerat sist en bitfluga som bet henne, hon sparkade och där va min ländrygg. Lång räckvidd har hon, titta på benenKittlig !
Ser ut at vara storkäftad...Tar fram stormormor
![]()
![]()
Aj !Hos veterinären :/
![]()
Ja funkar även som husnyckel, passar alla låsSer ut at vara storkäftad...
Det har gått bra. Man har tagit bort en knuta av nått slagAj !
Hoppas det gått bra!!
Men Grattis!@ bjurfors....status: SÅLD!![]()
Patek phillipe ultra rare non-existent fly-back chronograph w perpetual calendar, 100k gold, here I come!
Bedömmer chansen som ganska trolig!Ska se om man kan skrapa till sig gral klockan
![]()
Okej, skönt att det var positivt!! Inte kul när djuren inte mår bra!!Det har gått bra. Man har tagit bort en knuta av nått slag![]()
Vem vakta vem !Har sedan länge tappat hoppet om när dimman skulle lätta hehe
![]()
![]()