Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan vara en perfekt boettöppnare!Ja funkar även som husnyckel, passar alla låsNe vars skämt o sido ingen leksaksnyckel. När jag köpte den tänkte jag när ska jag ha användning av denna men har faktiskt använt den väldigt mycket bra allround nyckel
Lycka!Pendlat på två hjul idag.
![]()
Go känsla med flanell, säger på nåt vis till kroppen att ”nu ska vi jobba”![]()
En dag framför skärmen avslutas bäst i flanellskjorta vid huggplatsen. Det är sen gammalt.
Vridinsert slår kronograf alla dagar när det gäller matlagning.Matlagning, ett måste med kronograf med vridinsert.
![]()
Gristricket slår Hundtricket med hästlängder!Vänjer Hamilton vid att ha selesnart dags för en promenad i kvarteret !
Tack för att du tränar med sele!Vänjer Hamilton vid att ha selesnart dags för en promenad i kvarteret !
![]()
Bra med både ochVridinsert slår kronograf alla dagar när det gäller matlagning.
Hängslen och livrem...Bra med både och
Snygg som faen! Hur gammal är den?Tv läge
![]()
Pasta och köttHängslen och livrem...
Haha det gör det alla gångerGristricket slår Hundtricket med hästlängder!![]()
TackSnygg som faen! Hur gammal är den?
Kan du inte (snart som faaaaaaaaen) köra ett långsamt men samtidigt distinkt rejs över en samling förfalskningar... För oinvigda, jag talar om En ren orgasmisk tillställningProsciutto och Pekorino lagrad med valnötsblad, rester från Toscanaresan...
![]()
hustrun piffade till det hela.
![]()
@donpasta
Men det här är ju äkta vara...Kan du inte (snart som faaaaaaaaen) köra ett långsamt men samtidigt distinkt rejs över en samling förfalskningar... För oinvigda, jag talar om En ren orgasmisk tillställning
Alltså... Jag räknar dig som en vän, @Stroboman... Detta är inget annat än inhumant.Så här brukar jag inte göra!
Men det blir ett litet avsteg.
Grannen ringde och frågade om vi kunde skjutsa henne till kyrkogården, hon ville sätta ett ljus på graven till sin sons årsdag. Hon ville inte att han skulle vakens ensammen i morgon bitti.
Vi vet vad hon gått igenom, ändå blev det så starkt när vi stog vid graven och hon säger:
Det är förjäkligt att man ska ha fyra barn som väntar på en här!Det var vacker höstljus i kväll som lyste på träden och barockkyrkan![]()
![]()
![]()
Nu så står jag eftertänksam och hänger tvätt.
Ta hand om er och de ni älskar!![]()
Tack!Alltså... Jag räknar dig som en vän, @Stroboman... Detta är inget annat än inhumant.