Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad blev det för dinka?Har precis beställt en ny klocka.Någon som vet hur lång leveranstid det är från Singapore? 3-4 timmar va?
Någon, snälla..?
5 timmar kan jag vänta, max!
![]()
![]()
Det blev en Squale 30 Atmos Tropic GMT. Har varit sugen på den länge men den har varit slut i evigheter. Idag fick de in den i lager och jag slog till direkt.Vad blev det för dinka?
+1 på att det är segt att vänta..
Super snygg!! Sugen jag med, langa lite pics när du fått den.Det blev en Squale 30 Atmos Tropic GMT. Har varit sugen på den länge men den har varit slut i evigheter. Idag fick de in den i lager och jag slog till direkt.
![]()
Underbar tavla!Vill bara sluta jobbet så jag får njuta av solen!
![]()
Tack så mycket, det ska jag absolut göra. Enda nackdelen med den här klockan är att den verkar oerhört svår att fotografera.Super snygg!! Sugen jag med, langa lite pics när du fått den.
Trevlig helg / tokful
Riktigt snygg!!!! Ska bli kul att se framöver.Det blev en Squale 30 Atmos Tropic GMT. Har varit sugen på den länge men den har varit slut i evigheter. Idag fick de in den i lager och jag slog till direkt.
![]()
Bra där att du var på hugget! Och bra köp, ser nice ut!Det blev en Squale 30 Atmos Tropic GMT. Har varit sugen på den länge men den har varit slut i evigheter. Idag fick de in den i lager och jag slog till direkt.
![]()
Riktigt snygg!!!! Ska bli kul att se framöver.
Bra där att du var på hugget! Och bra köp, ser nice ut!
Har precis beställt en ny klocka.Någon som vet hur lång leveranstid det är från Singapore? 3-4 timmar va?
Någon, snälla..?
5 timmar kan jag vänta, max!
![]()
![]()
Tack så mycket! Kommer väldigt bra överens med Musse tyvärr får han kanske den armtid han förtjänar eftersom polarisen alltid åker på...Stekhet dinka!![]()