Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej, det går i alla fall med DHL så på några dagar lär det vara i Sverige. Sen återstår det att se hur länge tullen har det i sina giriga klor.Från Singapore? skulle jag tror 2-3veckor och kanske lite tid i tullens lager så räkna med 3-4veckor![]()
Riktigt fint skruvstycke!RörmokarSeikon får vara testobjekt i denna fantastiska mackapär... Man är ju så klart amatör men har alltid saknat en tredje ”lem” vid t. ex bandbyte, men nu, så![]()
![]()
Haha! Och just nu beror det inte på mig, men det kan snabbt ändras under kvällens gång
Haha, ide till nytt ämne som ska hetta "suddiga bilder på fyllan". Tror dock det blir lugnt för mig ikväll men mycket kan händaHaha! Och just nu beror det inte på mig, men det kan snabbt ändras under kvällens gång![]()
Nu blir det öl! Lägenheten såld innan visning. Fint med helg nu!
![]()