Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jag gör exakt samma!Tittar på Pippi och dricker kaffe![]()
![]()
HahaHaha jag gör exakt samma!![]()
![]()
Snyggt! Vilket år är din 16610 från?![]()
Lyssnar på presentationer![]()
1997 köpte min far den på Rob engströmsSnyggt! Vilket år är din 16610 från?
Tack!De är bra fina 16610!
Jag har en med som jag köpte ny sista året de tillverkades, dvs 2010.
Kan ha svårt för rehauten ibland, men tycker den passar bra på vissa 5-siffriga referenser.Jag har en med som jag köpte ny sista året de tillverkades, dvs 2010.
Jag föredrar rehaut men det är väl en smaksak. =)Kan ha svårt för rehauten ibland, men tycker den passar bra på vissa 5-siffriga referenser.
Mjo så är det, tycker det ser riktigt jäkla bra ut på en 16570, men det är men baktanken att det tickar cal. 3186 i den då..Jag föredrar rehaut men det är väl en smaksak. =)
Det känns som det har vart så dom senaste 3 veckorna...Börjar dagen med att förlora pengar på aktier. Lugnar ner mig med kopp fyra och en kär vän.
![]()
Som sagt, en smaksak.Mjo så är det, tycker det ser riktigt jäkla bra ut på en 16570, men det är men baktanken att det tickar cal. 3186 i den då..
Nyare 6-siffriga ser det också jäkla sjysst ut på.
IWC växer bara mer och mer för mig när jag ser så där fina bilder på demFruit time
![]()
Onekligen... surt just nu.Det känns som det har vart så dom senaste 3 veckorna...![]()

Vackert!Precis uthämtad. Iväg till kontoret för avplastning
![]()
Frukost de lux ser jag, härligt!Fixar frukost.
![]()