• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

161915FC-8096-4680-9D54-C63E5472A575.jpeg
Börjar dagen med mycket kaffe

Dags att sova efter nattjobb och påminns om att Seiko Astron har en sjukt behaglig lume! Plus den lätta glansen i alla fasade/polerade detaljer. Quartz eller inte har jag alltid tyckt om den klockan och att den andas kvalitet. Ursäkta mobilkamerakvaliteten dock...
20181029_101316.jpg

Har nu bestämt mig att söka nytt jobb. Inser att efter flera år med att jobba med flykting barn och barn som är under vård av staten så orkar jag inte med allt skit mer... har sett hur det bara blir värre och värre, det blir svårare att hjälpa även de yngre barnen. Har ett fall med en utländsk kille som är 12 år som är helt bortom ALL HJÄLP i världen... hur detta monster skall kunna röra sig i samhället det vet faktiskt inte jag! Tur min Seiko skx009 stöder mig i mitt beslut...
xZLo3R1rTVSU5pxNs5GBAg.jpg

Har nu bestämt mig att söka nytt jobb. Inser att efter flera år med att jobba med flykting barn och barn som är under vård av staten så orkar jag inte med allt skit mer... har sett hur det bara blir värre och värre, det blir svårare att hjälpa även de yngre barnen. Har ett fall med en utländsk kille som är 12 år som är helt bortom ALL HJÄLP i världen... hur detta monster skall kunna röra sig i samhället det vet faktiskt inte jag! Tur min Seiko skx009 stöder mig i mitt beslut...
xZLo3R1rTVSU5pxNs5GBAg.jpg
Förstår inte att du har stått ut i "flera" år, skulle personligen gett upp efter en vecka.
En stor eloge från mig att du har stått ut så länge.
Hoppas du hittar ett jobb du storm trivs med nu.

Grym klocka, älskar den. Passar även jättebra på blått gummiband. Jag varvar mycket mellan olika klockor. Eftersom det är guld av mittenbitarna blir det såklart känsligare för repor. Haft min cirka 1 år och den är fortfarande i nyskick, så överdrivet känslig är den inte direkt.

Inga grova repor utan främst mikrorepor som syns i vissa vinklar. Ingen tvekan om att det går att använda klockan varje dag, som standard kontorsnisse:)

Ok, det låter bättre än vad jag hade väntat mig. Är väldigt svag för TT :angel: Så småningom är min plan att införskaffa antingen en TT sub eller en 116233, lutar mer åt det senare på grund av mina små handleder.

Tillbaka
Topp