Schwartzkopf Dark Ruby är så du!Funderar på att färga hårsvallet när man ändå är på Ica.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schwartzkopf Dark Ruby är så du!Funderar på att färga hårsvallet när man ändå är på Ica.
![]()
Ha! Precis vad tjejen också föreslog. Du känner mig och min stil allt för väl.Schwartzkopf Dark Ruby är så du!![]()
Snygg!Paket kom precis, måste säga snygg tavla, men armbandet, satans vad stiff, inkörning kanske...![]()
Äsch då!Kanske dags att städa undan badbollen från gräsmattan...
![]()
Snarare 7-8 månader på dom här breddgradernaÄsch då!
Om 4-6 månader är det dags att använda den igen!
Var lite förutseende nu![]()
Det viktigaste är att du inte överanstänger dig, så inga förhastade beslut nu..Snarare 7-8 månader på dom här breddgraderna![]()
-Skaffat lite Ninja-kompisar till Ninja-Turtle. Nu har vi nya saker att fota/leka med![]()
![]()
Helt rätt. Den får ligga framme ett tag till medans jag överlägger med mig själv.Det viktigaste är att du inte överanstänger dig, så inga förhastade beslut nu..
Öresundstwist?Thorsson spelar ombord på Aurora.
![]()
Spelades precis innan jag tog bilden.Öresundstwist?![]()
Nästan världens bästa band!!Thorsson spelar ombord på Aurora.
![]()
Matchar soffan bandet?Testar soffor...![]()