• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

45D89D4B-AE46-4C44-9435-44C0EF4C47D3.jpeg
-Vid varje tillfälle man häller upp en klunk whiskey och man bär en klocka runt handleden tänker man bara på EN person och vill göra EN sak: @laketwig
Is i whiskyn? :eek:

-Har kört utan is nästan alltid tills jag läst att en bit is eller några droppar vatten befriar aromerna och smaken :bookworm:

Vad tycker ni @Dennta och @laketwig ?:pompus:
Beror lite på vilken whisky det är. Några droppar vatten kan vara bra i vissa, men is blir alldeles för mycket enligt mig. Om man gillar kylan är det bättre med whiskystenar och någon droppe vatten i så fall. Men allt handlar ju såklart om vad man själv gillar.

Beror lite på vilken whisky det är. Några droppar vatten kan vara bra i vissa, men is blir alldeles för mycket enligt mig. Om man gillar kylan är det bättre med whiskystenar och någon droppe vatten i så fall. Men allt handlar ju såklart om vad man själv gillar.

-Jag håller med om att is kändes lite för mycket faktiskt, kör utan i vanliga fall. Det har känts bättre med några droppar vatten.;)

Att en is bit blir för mycket finns det ju en enkel lösning på, ta mer whisky eller kanske bara jag som tänker så?? ;)

Tillbaka
Topp