Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk att du äter upp klockkontot så blir de lättare att slutaJag har problem, måste sluta äta glass varje dag
![]()
![]()
Hjärtklappning!Fick hicka nyss!
![]()
Läcker bild!Regn o skit.
![]()
Där har du en poäng, kommer aldrig köpa glass igenTänk att du äter upp klockkontot så blir de lättare att sluta![]()
Trevligt! Sålde min 005:a så ska kolla på FOIS:en imorgon faktiskt!Paketöppnat en ny FOIS så då får man posta lite överallt tycker jag..![]()
Läcker bild!Får vi se denna på Malmö-GTGn 27/11?
![]()
Får den gärna!Den får väl hänga med![]()
Säger du nu jaDär har du en poäng, kommer aldrig köpa glass igen![]()
Båda mycket bra. Valde denna pga storlek, symmetri samt avsaknaden av kronskydd. Båda dock bra tycker jag. Mest osäker på läsbarheten men visarna reflekterra ljuset bra om man vinklar klockan lite i mörkret.Trevligt! Sålde min 005:a så ska kolla på FOIS:en imorgon faktiskt!![]()
Får den gärna!![]()
Trevligt! Sålde min 005:a så ska kolla på FOIS:en imorgon faktiskt!![]()
Exakt de tankarna jag går i. 005:an var fantastisk men storleken blev för stor efter ett tag, speciellt när jag köpte två 36 mm. Gillar designen bättre på FOIS då den ska är kronskydd.Båda mycket bra. Valde denna pga storlek, symmetri samt avsaknaden av kronskydd. Båda dock bra tycker jag. Mest osäker på läsbarheten men visarna reflekterra ljuset bra om man vinklar klockan lite i mörkret.
Sant, men jag tycker den är urläcker!Ska bli kul att höra vad folk tycker, det är väl inte den vanligaste modellen.
Snyggve! Grattis till den godingen. Lagom till ST imorgon med.Paketöppnat en ny FOIS så då får man posta lite överallt tycker jag..![]()
Ah, tack för bilden!![]()
Ska väl poängtera att ingen är min. Detta var på GTG men tänkte på jämförelse![]()
Hm där har du en poängSäger du nu javänta tills solen skiner igen
![]()
Vänta bara till Speedy Saturday och Sunday när man är ledigSnyggve! Grattis till den godingen. Lagom till ST imorgon med.
Bara bomba på med pics!![]()
Jag har problem, måste sluta äta glass varje dag
![]()
![]()
Där har du en väldigt bra poäng, men som @Nissenutz säger kan jag ju inte äta upp min klock budgetVad då problem? de som INTE äter glass varje dag det är de som har problem!!! Jag har slutat med godis och chips mm så nu äter jag bara glass som efterrätt!! och givetvis varje dag!