Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem i början med min .006, men ett frö såddes och tanken började snurra om den där mjölkvita ringen. Det blev till slut outhärdligt. Den fick gå, vi connectade aldrig. Bara att krypa till korset och inse att hesalite hade varit det nyktra valet.Ah, tack för bilden!Har svårt för den mjölkiga linjen som FOIS:en har i och med safir. Därför jag valde 005 före 006 men det är kanske något man kommer över med tanke på att storleken är bättre på FOIS än 005:an.
Var samma för mig! Testade och båda och jämförde hit och dit men hesalite var det enda! Tyvärr blev senare storleken ett problem på 005:an så den fick lämna. För se om man ska ge FOIS:en en chans ändåInga problem i början med min .006, men ett frö såddes och tanken började snurra om den där mjölkvita ringen. Det blev till slut outhärdligt. Den fick gå, vi connectade aldrig. Bara att krypa till korset och inse att hesalite hade varit det nyktra valet.
Där har du en väldigt bra poäng, men som @Nissenutz säger kan jag ju inte äta upp min klock budget![]()
På plats?Dags för guld och diamantboll!![]()
Det är jag beredd att hålla med dig om hörrudu Almdudler!![]()
Kollar ”vår tid är nu” med tjejen. Där lyckades SVT med något riktigt bra.![]()
Bättre än deras succé Bron?![]()
Kollar ”vår tid är nu” med tjejen. Där lyckades SVT med något riktigt bra.![]()
Du kanske är något på spåren. Men 2WG låter jobbigt, glass vs klockor ett riktigt svårt valGör som jag! bli en 2st klock kille! Då kan du äta MASSA glass och ha 2st klockor som du använder och då får de massa minnen kopplade till sig så de klockor kommer vara värda mer än vad andra klockor är!
Bättre än deras succé Bron?![]()

Det är jag beredd att hålla med dig om hörrudu Almdudler!![]()
Haha! Där slog du allt huvudet på spiken Almdudler!Har inte sett den konstigt nog, får ta och ändra på det.
Har du tid att kolla på serier nu mitt i examensarbetet??![]()
Har inte sett den konstigt nog, får ta och ändra på det.
Har du tid att kolla på serier nu mitt i examensarbetet??[/QUOTE
Vaknade och kom på det!Morgondagens skivtips kommer från C-hyllorna igen @jabla, men det är fortfarande inte Casanovas och definitivt inte Commando M Pigg ...
![]()
Godmorgon ! Söndag hela veckan lång med andra ord långhelg!//Strax klara med morgonmjölkning
Står söndag på klockan, fasen de är ju inte riktigt rätt
![]()

Godmorgon! Silverkaffe på termosoch jag har fixat morgonkaffet!
![]()
![]()
Visst är det kattmuggar!![]()
Jag har alltid med mig en termos med varmt vatten!
![]()
God morgon själv!Godmorgon! Silverkaffe på termos![]()
Yes, var på plats. Helt OK tillställning tycker jag.På plats?
Snygga muggar och snygg klockaoch jag har fixat morgonkaffet!
![]()
![]()
Visst är det kattmuggar!![]()
Jag har alltid med mig en termos med varmt vatten!
![]()
Tackar!Snygga muggar och snygg klocka![]()