Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Havet runt Göteborgs södra skärgård kan vara barmhärtighetslöst så här års. Men vad gör en inte för att för hummerfisketSer jäk... kallt ut!
Lite av en drömspeedy, det där!
Tack själv, generöst budat och en skön känsla att nya ägaren till den magiska Vulcain:en är så trevlig.Hämtar upp vintage-GTG-BCF-auktionsvinsten...
Stort tack till @Ariste för en supertrevlig lunch och den otroligt generösa gåvan till auktionen.
![]()
Tack för din snabbrecension!Provat kina kopior på AirPods... för 200kr så helt okej men saknar flera funktioner som originalet har... Seiko givetvis alltid med.
![]()
Väntar svar på om jag fått lägenheten som jag sökt lite utanför halmstad. Liten lägenhet med egen ingång och uteplats... hyra 2883kr per månad perfekt för singel kille... och 20min utanför centrum! Håll tummarna att jag får kontrakten!
*PS kopiorna var skit! lyssna på musik fungerade sådär men samtal var en pina! inte värda 5kr... kör sladd istället ds
Tack! Den är grym den! Gillar den väldigt mycketLite av en drömspeedy, det där!
Aula Magna?Föreläsning, men jag tar helg om två timmar!
![]()
Tack för din snabbrecension!
Då behöver jag inte göra bort mig!![]()
Oj! Mycket som händer där! Vad är det för en?Fick hem Bond-Nato till min jobb-beater. Pulssensorn fungerar ju givetvis inte, men det är smällar man får ta.
![]()
Samsung Gear S3 Frontier. Efter att ha köpt alldeles för många teman/utseenden på skärmen till denna så var det pga den jag bestämde mig att börja skaffa "riktiga" klockor istället.Oj! Mycket som händer där! Vad är det för en?![]()