Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
fy fan ap på jobbet det vore någotSista NattPasset ser sedan fram emot 7 dagars ledighet.![]()
Börja jobba på Kolmården vet jag!fy fan ap på jobbet det vore något
Tycker fortfarande att det är helt galet att du myser med en gris i soffan.... Lyder den kommandon än?Har grishäng i soffan![]()
![]()
Ja, tänkte också så. Lär inte se många IPA's i Indien, mest lager där: Kingfisher eller Cobra. Så bäst att lägga på sig lite IPA att ta med så att säga =)Bra tänkt att förbereda sig på det viset.![]()
Så sant, så sant!Ibland blir man hungrig efter att ha tittat ikapp i den här tråden.
![]()
Faan lokförare alltså....feta Cash och livet går på räls hela tidenfy fan ap på jobbet det vore något
TydligenFaan lokförare alltså....feta Cash och livet går på räls hela tiden![]()
Vad är det för nåt? Kycklingarmbågar?
Stenhård!![]()
Åker tåg med en klocka jag inte använt på några år. Passar bra till jackan om inte annat!
Fötter?Vad är det för nåt? Kycklingarmbågar?![]()
Knän?Fötter?
Tår...
@Tigerrrr, jag insåg just att jag kört Speedy hela veckan. Vad händish med mig?![]()
Du är galen! Grattis en sån har man spanat på ett par gånger! Helt klart giltigt själ!Grymt, jag klarade det tyvärr inte riktigt men 4 dagar är väl ett steg i rätt riktning? Men jag har en mycket giltig anledning då jag fick hem denna skönhet för 24 timmar sedan.
Allt är förlåtet!Grymt, jag klarade det tyvärr inte riktigt men 4 dagar är väl ett steg i rätt riktning? Men jag har en mycket giltig anledning då jag fick hem denna skönhet för 24 timmar sedan.
Allt är förlåtet!
Kan inte förstå att romerska siffror är ett big nono när de funkar perfekt på dessa ur!
Här snackar vi brutalsnyggt på riktigt!
Grattis!Grymt, jag klarade det tyvärr inte riktigt men 4 dagar är väl ett steg i rätt riktning? Men jag har en mycket giltig anledning då jag fick hem denna skönhet för 24 timmar sedan.
Jo!Tack,
Cartier är nog de enda som kommer undan med romerska siffror och dessutom riktigt, riktigt bra![]()
Haha! Lite navy seal känsla!Stenhård!
Tur du påpekade det...Vi nätshoppar, tur man inte är berusad![]()
![]()