Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Harplinge ca 2mil utanför Halmstad. Det är en 1:a med litet kök på 32m2 med egen ingång och uteplats. tar ca 20 min med bil in och 15min till närmaste köpcenter flygstaden utanför halmstad. Perfekt!Vart någonstans får du den hyran ?
Är själv Halmstadsbo och bor mitt i smeten så förstår att du är glad såfallHarplinge ca 2mil utanför Halmstad. Det är en 1:a med litet kök på 32m2 med egen ingång och uteplats. tar ca 20 min med bil in och 15min till närmaste köpcenter flygstaden utanför halmstad. Perfekt!
Bor nu vid pippi parken och har billig hyra på 6300kr/mån men behöver inte 54m2 när man är singelÄr själv Halmstadsbo och bor mitt i smeten så förstår att du är glad såfall![]()
???Mätning pågår![]()
Inte du men klockan och lyckoslanten..... om jag lägger ihop dem, kan jag då gå i pension?
Man får gratulera och hoppas du kommer trivas, gått och hållit tummarna för din skull. Blir ju nästan 3k mer i månaden du kan lägga på klockor nuJIPPI fick lägenheten! skriver kontrakt torsdag nästa vecka! går från hyra 6280kr/mån till 2883kr/mån och slipper bo mitt i Halmstad. 4st gånger har mina bilar fått parkeringsskador de 2 åren jag bott här... sen skall det bli skönt att bo lite utanför staden. Lugn och ro! sen tar det bara 20min med bil in om jag saknar stan. får lägenheten 1 jan 2019 och min gamla slipper jag sista feb 2019. Nu blir det flyttfirma så jag kan boka flytt.![]()
Inte du men klockan och lyckoslanten.![]()
Man får gratulera och hoppas du kommer trivas, gått och hållit tummarna för din skull. Blir ju nästan 3k mer i månaden du kan lägga på klockor nu![]()
Vacker Certina det där, underbar 70:talstavla, snyggt band också!Skrubbar bort spåren ifrån fredagsmyset.
![]()
Haha, får se hur länge det hållerHaha är ju en 2st klockor kille nu... fast kommer bara köra med Omegan när den kommer så jag kommer lägga de pengarna på resor och annat så jag skapar minnen med Omegan![]()