Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig!Hate It!
![]()
Det vita i bakgrunden alltså!![]()
Härligt! Jag är själv inget fan av musslor men nästa gång du är i krokarna tycker jag vi drar några ostron ihop.![]()
Den där du, mycket fin...God morgon KS! Som en påminnelse om att det bara är en månad till julafton fick vi också vår första snö nu på morgonen. Inte mycket, men en klar indikation på att det börjar bli lite väl sent att ta tag i den där önskelistan ...
![]()
LuckPå väg till en frukostdejt, wish me luck
![]()
Det är vid liknande situationer man vet att man lever, och det med beskedTräningen avslutad. 30st 6-åringar 8.00 en lördagmorgon. Alla gick inte och la sig i tid igår, alla hade inte ätit frukost idag men resterande spelare var på gott humör
![]()
![]()
Vart någonstans får du den hyran ?JIPPI fick lägenheten! skriver kontrakt torsdag nästa vecka! går från hyra 6280kr/mån till 2883kr/mån och slipper bo mitt i Halmstad. 4st gånger har mina bilar fått parkeringsskador de 2 åren jag bott här... sen skall det bli skönt att bo lite utanför staden. Lugn och ro! sen tar det bara 20min med bil in om jag saknar stan. får lägenheten 1 jan 2019 och min gamla slipper jag sista feb 2019. Nu blir det flyttfirma så jag kan boka flytt.![]()