Ahhh va fin den där är! Blir mer å mer sugen på en sån!Första är så jävla god
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahhh va fin den där är! Blir mer å mer sugen på en sån!Första är så jävla god
![]()
Osäker om du menar ölen eller klockan! Men oavsett säger jag kör! Du kommer inte ångra digAhhh va fin den där är! Blir mer å mer sugen på en sån!
Klockan såklart!Osäker om du menar ölen eller klockan! Men oavsett säger jag kör! Du kommer inte ångra dig![]()
Haha, misstänkte det! Kör! Den är riktigt bra. Tagit i princip all handledstid från AP Royal Oak och Omega Speedmaster för migKlockan såklart!![]()
De va inga dåliga konkurrenter den snor handledstid ifrån!Haha, misstänkte det! Kör! Den är riktigt bra. Tagit i princip all handledstid från AP Royal Oak och Omega Speedmaster för mig![]()
Då var saken avgjord! KörDe va inga dåliga konkurrenter den snor handledstid ifrån!Har ju själv en speedy som jag tycker väldigt mycket om men jag stör mig på en sak och det är den bärs stort tyvärr
. Det är där bb36 kommer in i bilden, skitsnygg och en bra storlek
.
Misstänker att det inte är en så äkta Hublot det där som er servitör bär-Servitören bjöd på en gemensam wristshot! Jag slår vad om att Han är en klocksnackare!![]()
![]()
Najz, det är inte möjligtvis Leela Palace du bor på?Äntligen framme i Chennai, Indien, efter lång resdag.
![]()
![]()
Mycket trevlig SS, hur stor är din handled? Jag antar att klockan är en 36:a.![]()
Polarns födelsedag så kan inte påpeka klockan![]()
Nix, bor på Taj Coromandel.Najz, det är inte möjligtvis Leela Palace du bor på?
Trevligt, var några år sedan jag var i Chennai nu, luftfuktigheten utomhus var inte att leka med, men trevlig stadNix, bor på Taj Coromandel.
Kul och se en hederlig ölsejdel, har en likadan i stugan.IPA evening med lite wizzzing![]()
Jag var också där! Vad tyckte du?Inväntar Mia Skäringer att äntra scenen.
![]()