• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

När man inte har något bättre att göra kan man ju alltid prova olika armband
20181124_231211.jpg

Har varit på middag hos min käre svåger @Dr Hochblume. Hjälpte honom att skaffa en kronograf för ett tag sedan men har sen inte haft helt koll på till vilken nivå intresset utvecklat sig. Han har gått helt bananas och bör tituleras Timexkungen hädanefter. Vet inte om jag ska ta åt mig äran eller skulden:D. Imponerande samling hursomhelst.
IMG_20181124_232037.jpg

Har varit på middag hos min käre svåger @Dr Hochblume. Hjälpte honom att skaffa en kronograf för ett tag sedan men har sen inte haft helt koll på till vilken nivå intresset utvecklat sig. Han har gått helt bananas och bör tituleras Timexkungen hädanefter. Vet inte om jag ska ta åt mig äran eller skulden:D. Imponerande samling hursomhelst.
IMG_20181124_232037.jpg
Tack får att ni kom! Men jag anser att att ditt bidrag till min fanatism bör både äras och beklagas:p
Men personligen är jag sjukt nöjd:D
Tack!!!!

Nej då den har inte saktat sig :) Byter datum kl 01 och dag (på engelska) kl 03.

Klart man ska ha frukt i mat, iaf. på pizza :)

Se bild: 25e efter kl1 och vid 3 ändrar den från lör på spanska till sön på engelska.
20181125_010319.jpg
EU:s inverkan som gjort att klockan är polyglott?..;) Och håller med om att frukt funkar i vissa rätter, främst Hawaii-pizza och maträtten flygande Jakob..

Tillbaka
Topp