Incheckning på Ackis![]()
![]()
Välkommen till stan, och, verkligen, lycka till med operationen!Tackar! Nej slut blir det när man ligger i graven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Incheckning på Ackis![]()
![]()
Välkommen till stan, och, verkligen, lycka till med operationen!Tackar! Nej slut blir det när man ligger i graven
TP84?![]()
Sitter i denna luftfarkost som strax skall lyfta,..
![]()
![]()
//![]()
Uppe vid slottet finns även denna, får INTE missas om man vill ha en upplevelse utöver middag!!Tack för tipset, ska testa det framöver! Åker hit ibland med jobbet. Ikväll var vi på Kuchyn uppe vid slottet. Traditionell tjeckisk mat i lite trendigare format. Riktigt gott, rekommenderas varmt det med!
Man tackar! Ännu en anledning att återkomma. Slottet är sjukt stort och verkar rymma mycket smarrigtUppe vid slottet finns även denna, får INTE missas om man vill ha en upplevelse utöver middag!!
![]()
Medans på Ungelt serveras t.ex. duva av högsta kvalité!Fantastisk stad, ät på restaurangen Ungelt om du vill ha en av sitt livs bästa middagar. Billigt i svenska mått, fancy restaurang!
Minst sagt egen stil på det första stället!Medans på Ungelt serveras t.ex. duva av högsta kvalité!
![]()
![]()
Dia Psalma kanske?
Grattis!Preppar nyförvärvet inför ul-tvätt av länken.
![]()
Tack så mycket! Ja, det är härliga och klassiska modeller. KS får en att vidga sina vyer, vare sig man vill eller inte.Grattis!
För nåt år sedan hade jag jättesvårt för bägge varianterna av Explorer, nu har jag en II:a och vill ha en I:a
Himla fina dom där du!
Stay safe![]()
Sitter i denna luftfarkost som strax skall lyfta,..
![]()
![]()
//![]()
Javisst!Tack så mycket! Ja, det är härliga och klassiska modeller. KS får en att vidga sina vyer, vare sig man vill eller inte.![]()
Grattis!(Dock från tidigare idag!)
Då dejten är intresserad av en DJ 116234 på oyster med silvrig tavla (vettig tjej) så fick hon äran att bära min under hela dagen! Oj, vad den satt bra och svårt att slita sig från att kolla på denDet är något när ens klocka sitter på en annans handled. Upplevs annorlunda!
![]()
![]()
Tog själv lite bilder på min Expy innan jag blev upphämtad! Sen blev det ju inget KS-tid så fick lite abstinens
![]()
![]()
Tack!Grattis!
Går ju lysande!