ThatEspressoGuy
Basic
Kickstartar huvudet inför en ny arbetsdag 
.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kan vara det vackraste landet i världen, finns makalöst mycket att se och uppleva i vårt avlånga landSitter på ett tåg mot Köpenhamn, ska dock av i Alvesta, men förundras av hur vackert land vi har!
Snön och frosten ligger vit, solen kommer upp över träden, isen verkar precis ha lagt sig på sjöarna och vattendragen! Det är magiskt vackert! Precis som min klocka!!
![]()
Det här har nästan varit en adligupplevelse! Började på Södertälje Syd bläcksvart! När solen kommer upp så är det snudd på magisktvackert!kan vara det vackraste landet i världen, finns makalöst mycket att se och uppleva i vårt avlånga land
Sitter på ett tåg mot Köpenhamn, ska dock av i Alvesta, men förundras av hur vackert land vi har!
Snön och frosten ligger vit, solen kommer upp över träden, isen verkar precis ha lagt sig på sjöarna och vattendragen! Det är magiskt vackert! Precis som min klocka!!
![]()
Håller med!kan vara det vackraste landet i världen, finns makalöst mycket att se och uppleva i vårt avlånga land
Planerar inför ett kommande besök av ett annat lands ambassadör jag ansvarar för att ta emot
![]()
Haha, är det så illa vänder jag på klacken och går direktSpännande att kolla vad han/hon har för klocka
Welcome Mr/Mrs Ambassador, that's a mighty fine Invicta you have there! What size is that? 57mm, really nice!