Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörde jag julfestVäntar på en flight till Huvudstaden för veckans sista tjänsteresa med påföljande julfest
![]()
Hehe yes, fegar dock ur och tar sista flighten söderut i nyktert tillstånd (det är i alla fall tanken...)Hörde jag julfest
![]()
Hehe yes, fegar dock ur och tar sista flighten söderut i nyktert tillstånd (det är i alla fall tanken...)![]()
![]()
Morgonritualen inledd. Mental uppvärmning inför kvällens Julbord
Nu blev jag hungrig skippar nog knäcke, ser riktigt smaskig ut!Inte nu men förut...
Kände mig lite små hungrig så tog en cheeseburgare med en liten pommes till fikat.
![]()
Tyckte att jag förtjänade det med! Grymt godSmaskens!
Det är ju en mänsklig rättighet att få svulla en liten cheeseburgare och tre-fyra strips ibland!!
Kan avslöja att den var riktigt god!! Men man borde springa en halvmara efter man ätit denna pjäs för att kompensera för kaloriintagetNu blev jag hungrig skippar nog knäcke, ser riktigt smaskig ut!
SorryNu ökade du min natthunger med ett antal 100%
Men det är det värt såg gött ut
Ha ha spot onTvättade precis händerna och inser att en vattendroppe hamnar precis ovan datumfönstret på min Longines. Nu vet jag ungefär hur det är att ha en Rolex
![]()
![]()
ÅÅåhhh NAjs! BKK?Lite mer ögongodis
![]()
![]()
![]()
![]()
Test av dykförmågan på klockan, 100mm![]()