Jag har lika trevligt varje gång vi träffas och har lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har lika trevligt varje gång vi träffas och har lunch
Ser nice ut, nyförvärv?Klädbyte, sjukhusbyte och klockbyte![]()
![]()
Kan inte annat än att hålla medHellre -20 grader än detta jävla pissväder![]()
DetsammaJag har lika trevligt varje gång vi träffas och har lunch![]()
T-shirt, men jag ska erkänna att jag bara var ute en snabbisKan inte annat än att hålla med
Edit: vafan är du för viking? Ingen tröja eller jacka??
![]()
Tack! Ramlade på den förra veckan, tänkte jag provar iafSer nice ut, nyförvärv?
Och krya!
Precis min tanke med de blå pluppsenHärligt att se dig i egna paltor!
Grym tavla på OP:n!
Dom blå plupparna vid index livar upp alltihopa![]()
Jag har ingen aning om modellen på din bild men köpte den för några hundringar på tratten förra året. Ca 36mm utan kronan. Drar upp mjukt och tickar fint. Bakboetten har en inskription från 1956. Med ett svart Hirsch Lizard blir den fin som kostymare.Hej! Jag undrar vilken modell denna Tissot faller inom ramen för? Jag har försökt hitta en liknande klocka men går bort mig i alla bildflödenNågon som möjligen har koll på priset för denna? //Tomas
![]()
![]()
Tack ska du ha!Krya på dig!
Den är du väl värd!Efter att endast med avbrott för lunch babblat oavbrutet från 10 till 17 idag ska jag nu i tystnad avnjuta min torsdagswhisky. TGIT på er!
![]()