Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, den där har man själv provat på Jarl några gånger. Sitter bättre på dig än på migMen älskling.. Jag sprang på den då jag köpte en julklapp till dig ju....
![]()
Mycket vackert ljusspel över tavlan!Solen skiner på Speedyn!
![]()
Falkenbergstrandbad? Riktigt trevligt ställeSpa är ju trevligt..![]()
![]()
Precis gymmat!
Nu blir det ändrade planer.. förbi nymans :/[/QUOTE![]()
Gymmar du i den där?!
Ser ohyggligt slitsamt utÄr hemma och städar.
Åh, fy f*n!Precis gymmat!
Nu blir det ändrade planer.. förbi nymans :/![]()
Riktigt skitväder i dag!
Har inte vågat ha telefonin framme i onödan, därför kommer ett sammandrag av dagen här![]()
![]()
2.5 mil obanad och hal snöväg.
![]()
![]()
När vi kom upp till parkeringen och stigen låg det 12cm blötsnö på backen.
![]()
![]()
![]()
Omöjligt att se stigen, det blev till att pulsa 2,8 km blötsnö isf 1,3 km stig...
Väl på på plats tog vi en fika innan vi började, -2 grader, 7m/s och snö, blä!
![]()
![]()
Ryss’n har klarat dagen mycket bra!![]()
Fan så tråkigt.. Hoppas det löser sig någorlunda smidigt. Vad hände?Precis gymmat!
Jaa riktigt tråkigt. Trodde dock att det skulle kännas ännu värre.Åh, fy f*n!Jag menar egentligen ”ogilla”. Hoppas att du inte är av med den alltför länge. Vad hände?
Svarade ovanFan så tråkigt.. Hoppas det löser sig någorlunda smidigt. Vad hände?
2-3 månader?! Det var en väldigt lång tid. Hoppas på det bästa för dig och din lille vän.Jaa riktigt tråkigt. Trodde dock att det skulle kännas ännu värre.
Lyckades ”rycka” ut mina kläder från omklädningsrummet efter ett gympass, klantigt nog.
Jag brukar alltid lägga klockan på samma ställe men just denna gång gjorde jag inte det. Gissar på kanske 2-3 månader
Får helt enkelt spendera mer tid med klockor som jag inte använder lika ofta![]()
Fan va tråkigt!Precis gymmat!