Pålitligt med en sailor som sköter snacket, i dubbelbemärkelse.God morgon, KS.
![]()
God tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pålitligt med en sailor som sköter snacket, i dubbelbemärkelse.God morgon, KS.
![]()
Lite på kanelen igår? Rollen och Casion hamnade på fel ställeGodnatt klockor och KS
![]()
Idag är jag inte avundsjuk på ditt utomhusjobb.Termosarna fyllda!
Mot kontoret för ombyte och vidare färd mot skogen i styggvädret!
Regnar här, lär snöa på skogen![]()
![]()
Efter över två år av skivtips på tisdagar kanske ni tycker att jag har en jäkligt skum musiksmak, då jag oftast tipsar om saker som dom flesta av er aldrig har hört talas om. Det kan givetvis vara en generationsfråga (född -54) men också därför att jag medvetet plockar ut mindre kända saker som i alla fall i mina öron förtjänar en bredare publik. Det vore ju ingen större vits med att tipsa om något som alla redan känner till och har hört, eller hur? Förhoppningsvis har flera av er hittat lite bra musik som ni troligen skulle ha missat annars. I så fall har det jobb jag lägger ner tjänat sitt syfte.
Bara för att motsäga mig själv tar vi idag något som dom flesta lär känna igen, även om ni troligen inte har hört just den här dubbel-CD'n ...
Alice Cooper - A Paranormal Evening at the Olympia Paris (2018)
Inspelad live för ca ett år sedan men nyligen utgiven. Den nu 70-åriga Alice Cooper (eller Vincent Furnier som han egentligen heter) tar med oss på en blandning av spår från den senaste studioskivan (Paranormal, 2017) och dom gamla hitsen. Tillsammans med ett riktigt bra band levererar han här kanonversioner av hits som t ex No More Mr. Nice Guy, Billion Dollar Babies, I'm Eighteen och givetvis School's Out. Bara att dra upp volymen och sjunga med ...
![]()
Tur ryssen klarar allt!Idag är jag inte avundsjuk på ditt utomhusjobb.![]()
Alla med lite koll på läget här på KS är med dig i dag!Huvudvärken är borta men tror att den kommer komma tillbaka senare idag för på schemat står möte med halmstad kommun och sen möte med socialtjänsten i halmstad för att avslutas idag med 2h möte med advokater som vill veta hur man bygger upp verkställsningshinder ansökan vid utvisiningar... jag som gick bara ut gymnasiet skall dela med mig av mina erfarenheter... fan betongungen från förorten "kravallås" dvs Vallås i halmstad kan han medOmegan är på som stöd givetvis och nästa år blir den 25 år!
![]()
Herrejösses vilken vacker klocka att fira armbandsurets dag med!Tar en morgonkopp...
![]()
Herrejösses vilken vacker klocka att fira armbandsurets dag med!![]()