Barricello
Guld
Grymt skarp bild! ..fotat med en potatis?Viktigt att vätska upp inför julfest
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt skarp bild! ..fotat med en potatis?Viktigt att vätska upp inför julfest
![]()
Mycket sugen på frugans kreation!Torsdagsmys med Chronolink och rårakor..
![]()
samt hustrun förstås.![]()
Häftigt med "barndykare"Har fått hem band till dotterns Citizendykare nu. 31mm vs 47mm.
![]()
Santos är inte fel!Försöker hitta nästa klocka, det är fan omöjligt, vill ju ha alla!!
![]()
![]()
Inköpslistan klar inför morgondagens premiärbesök på Ullared! Aldrig varit där och inbillar mig att jag är mentalt förberedd...
"Bara Rolex" låter lagom anspråkslöst!Jobbet bjuder på jullunch i dag (Hussborgs herrgård @MrRolex )
Ska jag bara ta farsans gamla Certina eller bara Rolex?
Eller gå all in?![]()
Tur att jag bara känner de osvinoga skåningarna!Fastän Skåningar är trevliga finns det en hel del svin här, tur för dig!![]()
Det har du helt rätt i men finns mycket annat som inte heller är helt felSantos är inte fel!![]()
Cartierhype just nu så köp något annat och flippa mot Santos när intresset dalat.Det har du helt rätt i men finns mycket annat som inte heller är helt fel![]()
Det är en ide som jag kanske skulle köra på, då är frågan vad jag ska köpa så länge som är lät flippatCartierhype just nu så köp något annat och flippa mot Santos när intresset dalat.![]()
Rolex...Det är en ide som jag kanske skulle köra på, då är frågan vad jag ska köpa så länge som är lät flippat![]()
Bra byxor (och klocka) !![]()
Julfest
Julpyntande på gång.
![]()
Indeed!Hä går ju lika bra med gymmi
![]()
Tycker fasiken den är jäkligt bra ändå!! Blir ju sugen!Provar budget RM i London
![]()