• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag lider verkligen med dig :D Blev medtvingad dit för första (och enda) gången i våras av sambon och det är på fullaste allvar det värsta jag varit med om. Sådan galen trängsel, hög ljudnivå, kvavt och folk som kör på en med vagnarna konstant. Fick för första gången i mitt liv nån form av panikattack och blev yr och illamående haha.

Förlåt om jag skrämt upp dig, kanske bara är jag som är lite allergisk mot shopping (klockor givetvis undantaget) ;) Lycka till!
Haha! Nu blev jag uppskrämd och ångerfull! :D Lär också få påtagliga stresspåslag, haha! Samma här, endast klockor som är kul att shoppa! :D Tackar!

Satte upp en klösbräda och fick ont i ryggen. Katterna verkar glada iaf.

IMG_20181207_005506.jpg
Känner igen hela scenariet!
-En dålig byggbeskrivning
-Allt ska vila på en stor 25mm MDF-platta inklädd i tyg, denna ska monteras SIST varpå man vänder hela skiten rätt och därmed sabbar ryggen :)
-Under hela byggets framskridande är man ivrigt påhejad av familjens katter, som dessutom är fullt beredda att ”hjälpa till” med att hålla reda på skruvar och brickor...
Men det kan bli bra!

Tillbaka
Topp