Var det i Örkelljunga?Inte just nu men när vi åkte hem från stugan...
![]()
all in, de var med i något TV-program där man tävlade om myslys.
Har hört att det finns nåt hus där med julbelysning extra allt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det i Örkelljunga?Inte just nu men när vi åkte hem från stugan...
![]()
all in, de var med i något TV-program där man tävlade om myslys.
Åsljunga så rätt kommun. Syns från gamla E4:an, värt ett besök om man är i närheten.Var det i Örkelljunga?
Har hört att det finns nåt hus där med julbelysning extra allt!
Har flickvän i Örkelljunga som har berättat.Åsljunga så rätt kommun. Syns från gamla E4:an, värt ett besök om man är i närheten.
Äntligen 13 dagar kvar till Festivus!!!
För er som är obekanta så hänvisar jag till 90 talet...
![]()
Ahhh ljuva festivus stången
Garanterat bundet el-avtalHar flickvän i Örkelljunga som har berättat.
Tydligen tar han en vecka semester när det är dags att montera upp.
Coolt när man verkligen går all in!
Hade kanske varit lite mycket om det hade varit en hel gata men ett enstaka hus är häftigt.
Vilke år är de på den skönheten?Ser på nyheterna
![]()
Tackar, 1972 enligt uppgift från butiken där jag köpte denVilke år är de på den skönheten?
Låter rimligt. Snygg som attan!Tackar, 1972 enligt uppgift från butiken där jag köpte den
Kal P Dal är ju givet!
Ojojoj! Den där var inte nådigt fet du! Wear it well!Surar över att det inte blev något 11-kaffe. Chefen har gjort slut på kaffepulvret, och inte sagt till. Urk.
![]()
och Glenn Strömberg, bara en sån sak!Tack, Yes indeed, sist men inte minst, fn Clintan har/ hade en.....