En go gubbe tilloch Glenn Strömberg, bara en sån sak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En go gubbe tilloch Glenn Strömberg, bara en sån sak!
Haha! Kändes som en kidnappning, ja!Tror du gått i en fälla, nästa gång säger du "köp vad du vill älskling bara jag slipper följa med" och det var precis vad hon ville.![]()
Grattis! välkommen till en ny fas i livet.![]()
Första dagen som föräldraledig. Out of Office-svaret fixat!
Grattis!![]()
Wow, grattis! Det där är det bästa du har alla kategorier! Tom klockor inkluderat, lovar![]()
KC and the Sunshine Band !!!
Tackar!Grattis! välkommen till en ny fas i livet.
Tack så mycket!Grattis!
Kim Larsen är ju det självklara svaret för oss Dansknära...KC and the Sunshine Band !!!
Tack! Hehe, ja hon slår det mesta redan så här på tredje dagen.Wow, grattis! Det där är det bästa du har alla kategorier! Tom klockor inkluderat, lovarNjut!
Blev glad att se oskalade jornötter ihop med den odödliga gula!Blev riktigt glad när jag hittade oskalade jordnötter, nostalgi.
![]()
Magic moment. Bara njut och var nära varandra i familjen![]()
Tänker mer på Gasolin dåKim Larsen är ju det självklara svaret för oss Dansknära...
Kul att du är på G i K hyllan...Tänker mer på Gasolin då![]()
Ser på nyheterna
![]()
Ja men jag föreslog inte Gasolin, förknippar väl mest Kim med det bandetKul att du är på G i K hyllan...
men han är värd det...Ja men jag föreslog inte Gasolin, förknippar väl mest Kim med det bandet![]()
Spelar Gasolin i bilen nästan varje dagmen han är värd det...
Helt klart! Fokus på familjen nu.Magic moment. Bara njut och var nära varandra i familjenförsök hålla mobilandet till ett minimum förutom för att fota det lilla livet. Dagarna går fort som det är ändå.