Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser jäkligt mysigt ut!Har varit till soptippen, nu hemma och gosar lite med hunden på golvet.
![]()
![]()
Najs! 777 är stora favoriten! Vilken har du mer specifikt nöjet att åka med; -200 eller -300?På en trippelsjua mot Asien - so long.![]()
Sista bilden är ju perfektion...!Man får prioritera annorlunda när man har börjat dejta så här kommer ett axplock av lördagens bilder!Fast hon tillåter KS så vill man ju inte vara osocial och otrevlig! Mitt sällskap har länge velat ha en 116234 men aldrig känt på en så vi besökte Bergströms i Malmö så hon kunde känna på några olika modeller. Hon får mer än gärna an ända min 16234 fast hon egentligen inte vill för hon vill inte råka ha sönder den...
Men tänkte det är bra att få testa och jämföra både 5- och 6-siffrigt så hon vet vad de olika klockorna erbjuder. Tror inte besöket blev lättare men hon gillar boettdesignen bättre på 5-siffrigt men länken och robustheten på 6-siffrig!
DJ 36 mm: Vit tavla gick bort direkt även romersk index! Bra smak!
![]()
Min 16234 och 116234
![]()
Känslan av DJ 36 mm var dock för stor tyckte vi och personalen så dem tog fram en Date 34 mm som satt riktigt bra! Exakt det utförandet som hon letar efter!
Själv testade jag en DJ med diamanter men inte min smak...
![]()
Här har vi den! 115234!
![]()
![]()
Sen gick vi in till Stjärnurmakarna för att kolla på en "beater" som hon fastnat för. En Certina 33 mm.
![]()
Sen blev det Ikea och julbord...
![]()
Sällskapet och min 16234! Så snygg på henne!
![]()
Det är den! Kör mest min Expy men kul när vi ses för då får hon ha min DJ så jag kan se båda samtidigtSista bilden är ju perfektion...!![]()
Seriöst, hur många cm har det kommit?Utforskar ett Västsverige lamslaget av snökaos...
![]()
Jill Johnson kommer från grannbyn så jag röstar på henne.Påverkats lite av tiden på året @jabla så i morgon blir det den enda julskiva jag har, dessutom givetvis från J-hyllan ...
![]()