• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Det är riktigt illa faktiskt. Tror att det rör sig om närmare en cm...:nailbiting:
Ha ha ha ha! :)
Ska gå ut och ta en bild på en gång!
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Kom ju alltså 5 cm i morse, tror, helt allvarligt att ingen tänkte på det!
Nu är det nogsamt bortskottat.
Neråt kusten kom det ca 20 cm, vilket bidrog till att ett antal utländska lastbilar fastnade, som vanligt...
Edit: Totalt har vi ca 33 cm.

Senast ändrad:
04.40 på en midvinter tisdag....
Inte mycket att göra annat än att...
Mala ryskt kaffe i en tysk kvarn som du brygger i en kanadensisk bryggare...sen är det biff:)
Måste dock upphöra med dom här soffsovningarna ser jag...eller det är rätt mysigt och lugnt på nätterna iofs ;)
Godmorgon på er iaf:)
IMAG4005.jpg

04.40 på en midvinter tisdag....
Inte mycket att göra annat än att...
Mala ryskt kaffe i en tysk kvarn som du brygger i en kanadensisk bryggare...sen är det biff:)
Måste dock upphöra med dom här soffsovningarna ser jag...eller det är rätt mysigt och lugnt på nätterna iofs ;)
Godmorgon på er iaf:)
IMAG4005.jpg
God morgon min vän och hela KS! Tycker att jag har tidiga mornar, men icke! :)
Kör varken rysskaffe eller tysk kvarn. Däremot blir det rysstisdag (till att börja med)
Sedan får vi se vad som händer i kväll, kanske fortsätter med ryssen kvällen ut! :p
30525423-1669-4B26-B397-26D5D0D89839.jpeg

God morgon min vän och hela KS! Tycker att jag har tidiga mornar, men icke! :)
Kör varken rysskaffe eller tysk kvarn. Däremot blir det rysstisdag (till att börja med)
Sedan får vi se vad som händer i kväll, kanske fortsätter med ryssen kvällen ut! :p
30525423-1669-4B26-B397-26D5D0D89839.jpeg
Godmorgon och det glädjer mig att se att ryssen är åter på armen och du står än :);)
Har man rätt på armen (som du har)så är kaffet och kvarnen för amatörer:)

Trevlig dag :)

Tillbaka
Topp