Det är riktigt illa faktiskt. Tror att det rör sig om närmare en cm...Seriöst, hur många cm har det kommit?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är riktigt illa faktiskt. Tror att det rör sig om närmare en cm...Seriöst, hur många cm har det kommit?
Ha ha ha ha!Det är riktigt illa faktiskt. Tror att det rör sig om närmare en cm...![]()
Marcus o Monica är supertrevligaBlev ett besök hos Sjöbackens ur i Malmö i torsdes som nu har börjat sälja Grand Seiko!Kul att GS kommit till Malmö! Snackade lite med ägaren och fick testa några pjäser. Fick också med mig en bok hem!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passade riktigt bra.Ger Zenithen en chans att stanna med lite soffhäng och nya kläder i form av IWC Santoniband![]()
Får jag föreslå;Påverkats lite av tiden på året @jabla så i morgon blir det den enda julskiva jag har, dessutom givetvis från J-hyllan ...
![]()
Påverkats lite av tiden på året @jabla så i morgon blir det den enda julskiva jag har, dessutom givetvis från J-hyllan ...
![]()
Självklart J som i Jussi Björling.Påverkats lite av tiden på året @jabla så i morgon blir det den enda julskiva jag har, dessutom givetvis från J-hyllan ...
![]()
Det är dem minsann!Marcus o Monica är supertrevliga![]()
God morgon min vän och hela KS! Tycker att jag har tidiga mornar, men icke!04.40 på en midvinter tisdag....
Inte mycket att göra annat än att...
Mala ryskt kaffe i en tysk kvarn som du brygger i en kanadensisk bryggare...sen är det biff
Måste dock upphöra med dom här soffsovningarna ser jag...eller det är rätt mysigt och lugnt på nätterna iofs
Godmorgon på er iaf
![]()
Godmorgon och det glädjer mig att se att ryssen är åter på armen och du står änGod morgon min vän och hela KS! Tycker att jag har tidiga mornar, men icke!
Kör varken rysskaffe eller tysk kvarn. Däremot blir det rysstisdag (till att börja med)
Sedan får vi se vad som händer i kväll, kanske fortsätter med ryssen kvällen ut!![]()
![]()
Som i en julsaga. Mycket vackert!Ha ha ha ha!
Ska gå ut och ta en bild på en gång!
![]()
![]()
![]()
Kom ju alltså 5 cm i morse, tror, helt allvarligt att ingen tänkte på det!
Nu är det nogsamt bortskottat.
Neråt kusten kom det ca 20 cm, vilket bidrog till att ett antal utländska lastbilar fastnade, som vanligt...
Edit: Totalt har vi ca 33 cm.
Tack!Som i en julsaga. Mycket vackert!![]()
Det borde vara olagligt att publicera en sån bild!Min sambo hittade en väldigt fin bild på omgivningen i sin telefon från sommarens semester, man blir sugen på sol och bad helt enkelt
![]()