Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag och Stella varit hos tant veterinären (tror tant var 27 ich)
Det kommer att bli dyrt, att få ordning på henne...![]()
![]()
Håller tummar och tassar för er!Nu har jag och Stella varit hos tant veterinären (tror tant var 27 ich)
Det kommer att bli dyrt, att få ordning på henne...![]()
![]()
Tackar! Fick precis komma hem efter en liten elstöt på hjärtatDet var inte något kulta hand om dig och se till att komma hem nu!!
Ingen gissning men jag har bastat regelbundet i många år med mina safirsportRolex utan problem.Kokar potatis...
Är det någon som vet (killgissa kan jag göra själv) hur 300m WR står sig när det gäller vattenånga? Finns det någon jämförelse mellan tex ångbastu och vilket WR-skydd man bör ha?
Kämpa och krya på er
Tack för stödet!Håller tummar och tassar för er!
Hoppas du får må bra nu!!Tackar! Fick precis komma hem efter en liten elstöt på hjärtat![]()
Saknar dig kompisSå Trevligt ni har det.
Det var några år sedan jag skruvade sånt, men bildminnet är braDet är bra reglage till KaMeWapropellrar. Båten är från 1954 så det är en ständig process med uppdateringar och anpassningar till dagens krav och behov.
Kul att du kände igen dem.![]()
Saknar dig kompis![]()
Skål!Trots att jag har haft anledning att fira två dagar i rad blev det ingen wirre igår heller av olika orsaker, men nu jävlar ...
TGIT på er!
![]()
Ja, ingen skulle lägga märke till nåtVi Sitter i karantän. Kan man gå så här till jobbet?![]()