Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Jag håller med, jag köpte min nyligen jag med. =)
Tack, detsamma!Grattis!![]()
Härligt att ryssen är med, känns tryggtVäglaget blir bättre och bättre!
Utsikt över Högakustenbron!![]()
![]()
![]()
Jo, ryssen är med!
Gå till frisören! =pSitter och funderar på om man skulle göra sig av med den här för nåt annat. Typ IWC. Keramisk kanske. Men älskar, och använder, GMT kompilationen. 46mm Timezoner känns lite stort. Kanske bara borde klippa mig för att få lite förändring istället.
![]()
Inte nu men nyss. Ber om ursäkt för MKRGG kvalle på bilden. Frugan har svårt med fokus på klockor...
![]()
Javisst!![]()
Ryssfredag och strax dopparedagen måste firas med en Vostok Amphibia #110647 i lite julig skrud.
Hoppas du får en riktigt bra vistelse, medans vi andra har det kallt och jävligtFörsta dagen vid poolen, här finner ni mig de nästkommande 9 dagarna!![]()
![]()
Kul att se en North flag, känns som man inte gör de allt för ofta.Efter en magsjuka, kan det bara bli bättre. Gammalt ordspråk.
Passar på att önska er en god jul![]()