Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det bara iap som fattade detta? SkämsBreakfast for champions?
Genibeslut. Vi flyttar idag, fast vi har typ 10 v på oss!...
Förstår inte vitsen med regga sig på ett klockforum för att få tillgång till OffTopic-avdelningen.Provar min nya tröja.(spammar lite nu så jag får 50 inlägg). Hoppas ingen tar illa upp!
Lugnt, jag spammar för att komma upp i 3000inläggProvar min nya tröja.(spammar lite nu så jag får 50 inlägg). Hoppas ingen tar illa upp!![]()
Mer än halvvägs ser jag.Lugnt, jag spammar för att komma upp i 3000inlägg![]()
Och Schweizisk på armen...
Tjejen lånade en lastbil. Jag fick uppdraget att samla ihop en styrka och använda den. Tur att folk inte har så mkt bättre saker för sig så här årsAntar att det inte var din idé.![]()
Kanske för att man inte har aspbergerFörstår inte vitsen med regga sig på ett klockforum för att få tillgång till OffTopic-avdelningen.![]()
Låter som förväntan på inflyttningsfest i mellandagarna.Tjejen lånade en lastbil. Jag fick uppdraget att samla ihop en styrka och använda den. Tur att folk inte har så mkt bättre saker för sig så här års![]()
SuperDome?
Det var inte forumdelens existensberättigande jag ifrågasatte...Kanske för att man inte har aspberger
Bombay är bara bäst. Min favorit tonic är Fever Tree...
Då jag är lite lågbegåvad så förstår jag inte bättre. Ber om ursäkt om jag uppfattades som otrevlig.Det var inte forumdelens existensberättigande jag ifrågasatte...
Kan nog bli något av dej med tillslutHockey night
![]()
Japp t39SuperDome?
Haha, älskar NHL hockeyKan nog bli något av dej med tillslut
Till salu?Året var 1977 då Cal. 1620 introducerades. De tillverkades endast under ett år.
Det där är en riktig dröm!Jul-myser...
![]()