Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fördelen med att bo i Skåne, snödjupet överstiger sällan antalet Rolex man besitter.Samma helvete har hänt här också, fast mer...![]()
![]()
![]()
Inget tror inte dom förstår det intresset ännuGrattis!
Vad fick du för någon klocka?
Usch, lider med dig... Hoppas det går bra ändåSå långt har jag inte kommit än, letat efter parkering i 40 minuter nu... haha
När 6-åringen själv får välja...
Bara att jobba vidare, tog tre år innan frugan spontat sade "skall du inte fotografera klockan med det här?"Inget tror inte dom förstår det intresset ännu
Tack, hittade den här sportbaren. Blev lika glad som om jag hade hittat en daytona eller PP till listprisUsch, lider med dig... Hoppas det går bra ändå![]()
Den är jätte fin! Ser ut att sitta grymt bra på dig.Beundrar BB58:an
![]()
Tack! Som gjord för mina klena handlederDen är jätte fin! Ser ut att sitta grymt bra på dig.
Storlek på den där?Inte nu men innan. Fixar sista presenterna!
![]()
Riktigt fin! Jag har aldrig testat Tudor. Hur känns länken?Beundrar BB58:an
![]()
Säg till om du får för dig att säja den! Grymt snygg! Vilket år är den från?Nymald högrev.
![]()
Vet inte om jag redan frågat men är det en -09 eller -10?Sällan roligt att åka pendel, MEN blir roligare när man har klocksnack (och Sub:en) som sällskap![]()
Trevlig kväll allesammans!
Vad heter klockan du har? Fullständigt namn tack. Ser ut att passa mig som handsken!1832, softar, 0 semester dgr i år, igen, men nu ledig 3 dgr![]()
, familjehäng o netflix serier
Vet inte om jag redan frågat men är det en -09 eller -10?
Vilken mysig anläggning!Lyssnar på julmusik![]()