Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var är du? Det ser skönt ut oavsett!Först ut till poolen idag!![]()
![]()
![]()
Abu Dhabi!Var är du? Det ser skönt ut oavsett!![]()
Vi fick snö mellan fredag och lördag ju.....Här i södra Skåne, planerar vi just in time, första snön damp ned i natt![]()
![]()
Trevligt! Ha det så skönt i värmen!Abu Dhabi!![]()
Nu är det en beater ju hehe![]()
Beundrar mina nya repor på glaset, kanske borde köpa mig en beater. Denna klocka är så billig att jag inte borde bli sur över repor men trivs så bra med den.
Du skulle ha ett matchande flamingonato till den där outfiten:Sitter och väntar på att dottern ska pilla i sig sin frulle så att man kan dra på sig stället och ge sig ut i backen.
![]()
Gissa om dottern blev sur när hon hittade sin docka i windern imorse.Va, nattar inte alla sina klockor?![]()
Vad har du för ref på den där?Ligger och vilar på nattduksbordet. Ser att jag har fel datum så blir att ställa in den strax!