Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där har vi boetten igen, underbar!Jobbar sista dagen innan jul.
![]()
Tack! Jag jobbar ju i "branchen", så är sjukt nöjd att jag la vantarna på denna.Så det är du som har den där. Härligt hantverk på boeten.
Hur upplever du den?
Magiskt dinkaPå konditoriet och laddar upp för julfika.
![]()
Grattis, grattisJulklappar till sig själv är de bästa![]()
Ja du får lägga upp precis hur många du vill för min del, vackert hantverk!Tack! Jag jobbar ju i "branchen", så är sjukt nöjd att jag la vantarna på denna.
Upplever den som bra, faktiskt. Rätt tung och stor, så den behöver ett kraftigt, styvt band. Gillar Tudors egna. På nato var den topptung och sladdrig. Storleken är i sig inget problem, särskilt inte då jag skickade min Seawolf då jag köpte denna...
Idolbild (@Diverdover ):
![]()
Julklappar till sig själv är de bästa![]()
man slipper ju springa benen av sig i mellandagarna för att byta klappar-Grattis!
Jag håller med Dig. Ingen risk för att bli missnöjd![]()
Det där är en hund. Ingen sälMot Sälen
![]()
Har du blitt med Rolex alltså?!Önskar Alla en God Jul!
![]()
Den är ju så sjukt snygg den där!
Tack! Gör sig riktigt bra i backenDen är ju så sjukt snygg den där!