Shire?Nejdå. Blev tvungen att svetsa ihop en boxdörr i stallet. Storhästen hade varit lite våldsam![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shire?Nejdå. Blev tvungen att svetsa ihop en boxdörr i stallet. Storhästen hade varit lite våldsam![]()

Påbörjad nattning 20:08?En välförtjänt iskall rätt ur burken efter nattning av trollen
![]()
Läste först nattnig av Rollen...En välförtjänt iskall rätt ur burken efter nattning av trollen
![]()
Blir avis. Så oerhört tillfredställande att pilla bort sten från skosulorna.Åkte till jobbet för att jobba, men hittills har jag bara suttit på klocksnack, chrono24, lyssnat på p2, fotat klockan och skorna. Just det, jag har ätit kola också. Dags för skärpning och diciplin men det är så skönt att bara få lata sig och lyssna på musik.![]()
![]()
Trevligt. Var är detta?Förmodligen fryser ni häcken av er... Här ska det badas nu!![]()
Ahhh, utveckla snälla.....Myser med en 83år gammal drilling
![]()
Orange kan aldrig vara överdrivet.
Lätt val, klockan skall vara kvar.Tillbringar kvällen med två favoriter,![]()
vilken ska då bort?
Med dig kan väl inget gå till överdrift!Orange kan aldrig vara överdrivet.
![]()
Jag är inte så säker på det,Lätt val, klockan skall vara kvar.![]()
Jabla. Omöjlig att inte älska. Sätter norm för trevligheter och humanism. Tackar för det.Med dig kan väl inget gå till överdrift!![]()
Proost!Dricker en närproducerad.![]()
Ingen! Njutning bör sökas på multipla plan!Tillbringar kvällen med två favoriter,![]()
vilken ska då bort?
själv på köpet!? HahaBeatern är på när det ska bli grisigt. Vem fan är jag ens? Xide på tuben som en fjortis![]()
![]()
Proost!Proost!
Tänkte att det här är ett klockforum.Jag är inte så säker på det,
det enda jag är säker på är att snuset ska vara kvar![]()
.Tänkte att det här är ett klockforum.![]()
Du är du och du dugerBeatern är på när det ska bli grisigt. Vem fan är jag ens? Xide på tuben som en fjortis![]()
![]()
Cider är dock så jävla gott. Fuck öl.Beatern är på när det ska bli grisigt. Vem fan är jag ens? Xide på tuben som en fjortis![]()
![]()