Proveniens om jag skulle flippa den.De kallade den snuskhummern (för jag sov med den innanför kalsongerna)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Proveniens om jag skulle flippa den.De kallade den snuskhummern (för jag sov med den innanför kalsongerna)
Attans stilig Albatross
Låter gott i dagens väder, synd man inte har någon hemma.Funderar på att förgylla tisdagen med lite glögg.![]()
Paketöppning i bilen utanför posten...![]()
Jävlar vilken snygg bild! Och klocka med såklart! Man blir ju sjukt sugen på Rolex... Och whiskyUtforskar årgångar.
![]()
Du får sluta lägga upp såna grymma bilder på klockan! Varje gång jag ser den blir jag sugen på att byta upp min pre-keramiska SMP.Leker med SMP'n och ett macroobjektiv. Gick jättebra tills jag efteråt såg ett litet "ludd" kl 5 ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fan vad det där natot är mysigt asså!Dricker öl o saknar en dinka som hämtas från justering imorrn:/![]()
Fet lajk. Borde använda det mer! Hittade en bild från i höstas:fan vad det där natot är mysigt asså!
Paketöppning i bilen utanför posten...
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag ser klocklådor och humidorer i min kristallkula16760 idag! Och så våran första uppgift här på skolan. Att göra denna pall efter ritning.
![]()