Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är ett redigt grattis på sin plats!Nu har även jag blivit med Rolex![]()
![]()
Vilka vackra kristaller! Är detta uppåt i landet?En okänd flinga..
![]()
Hehe, hoppas det är på ett positivt sätt! Ändå lillördagTanken är att hon ska flippa...
Stort tack! Köpte lite på chansning eftersom den aldrig tycktes finnas i lager i Stockholm, blev positivt överraskad att den kändes så förbaskat perfekt, både i känslan på armen och kronan, vridringen och claspen. Jag får helt enkelt kapitulera nu när jag förstår varför alla är så tokiga i RolexDå är ett redigt grattis på sin plats!![]()
Det är en klocka och ett märke som tickar boxarna på många olika plan. Enligt mig kan man bara inte bli besviken på Rolex. De är vackra, tåliga, hemlighetsfulla, toppkvalitativa, magiska, underbara...Stort tack! Köpte lite på chansning eftersom den aldrig tycktes finnas i lager i Stockholm, blev positivt överraskad att den kändes så förbaskat perfekt, både i känslan på armen och kronan, vridringen och claspen. Jag får helt enkelt kapitulera nu när jag förstår varför alla är så tokiga i Rolex![]()
Vilka vackra kristaller! Är detta uppåt i landet?
TackOJ! Var kom den ifrån!?Stooor tumme upp!
![]()
Kan bekräfta att det är... trevligt.En sådan skulle vara trevligt att ha
Grattis!Nu har även jag blivit med Rolex![]()
![]()
Grattis!
Glömmer aldrig känslan när man satte på sig sin första Rolex.

Vad är det för fina brogues du har på dig?..Njuter av det fina vädret...
![]()
Eller sin första....Grattis!
Tänkandet slant lite när jag skrev så därför kom "sig" med...Eller sin första....![]()
Oj, här gräver du fram gamla inlägg.Vad är det för fina brogues du har på dig?
Ja du, ha ha, råkade hamna där igår när jag luskade efter nåt helt annat. Tack för svaretOj, här gräver du fram gamla inlägg.
Är ett par Cheaney Spectators.
![]()