Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller en magisk låda som jag tror du kan tjäna pengar på!Köpte den här för en hundring på tradera. Märkte att boettlocket satt snett så jag öppnade klockan, tog bort den helt deformerade packningen som satt ivägen och skruvade igen. För kung och fosterland. Klockan stannar och jag slänger den i en låda i tron att jag tagit livet av den. Öppnar sagt låda en tid senare och märkter att den går. Använder den tills att jag en dag tankspridd sköljer disk med klocka på. FAN!, död,ner i lådan, öppnar lådan efter ett tag klockan går.
Hej, jag heter Sir_F och jag har en Seiko som jag inte kan ta livet av. Det gör mig faktiskt lite glad.
![]()