Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra spridning.lutar åt seadwellern idag![]()
Stackare! säkert du som måste köra hem också.Uppdrag: Ullared
![]()
Haha, bra analys
Därav deras antal inlägg
Nej, det slapp jag som tur var, satt i baksätet och tänkte på "Falling Down"...Stackare! säkert du som måste köra hem också.![]()
Hoppas de har bättre potential som pålägg.Därav deras antal inlägg![]()
Boris visste vad han gjorde när sportbaren öppnades.Nej, det slapp jag som tur var, satt i baksätet och tänkte på "Falling Down"...
Lite öl till ert pålägg. Skål!Därav deras antal inlägg![]()
Trevligt!Dricker bärs och ska om 2 minuter påbörja mitt födelsedagsfirande![]()
Ny dag nu så skål o Grattis!Dricker bärs och ska om 2 minuter påbörja mitt födelsedagsfirande![]()
Skön patina på 12:an.Leker med makrolins
![]()
Fan! Den kunde man ju sett på gtg:n... En av de klockorna jag mest dras till!Inte så mycket kvar av dan men den här har suttit på under lördagen också.
![]()
Du är välkommen till Helsingborg och klämma på Rolex.Fan! Den kunde man ju sett på gtg:n... En av de klockorna jag mest dras till!
Låter absolut som en idé!Du är välkommen till Helsingborg och klämma på Rolex.![]()