Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I Götet bär de rött... Nog OT, hoppas du har en riktigt rolig kväll!![]()
Det var så många favoriter att jag helt enkelt tappade räkningenFyra favoriter blir det väl när du sitter inloggad på KS.![]()
Firar in påsken hos Rob
![]()
Tycker du skall vara Loyal...Vilken ska få starta min dag imorgon? :S
![]()
Till vem? "Ha Ha"Tycker du skall vara Loyal...![]()
Den bruna crocky va finVilken ska få starta min dag imorgon? :S
![]()
Tackar, så jag skippar det gröna helt enkelt!Den bruna crocky va fin
Beror väl lite på outfiten? Men spontant LoyalTackar, så jag skippar det gröna helt enkelt!
Loyal - Breitling: 3-0Beror väl lite på outfiten? Men spontant Loyal![]()
Beror helt på va du ska göra/klä dig med.Tackar, så jag skippar det gröna helt enkelt!
Jag ska andas ut och röra mig i stan. Oftast blir det skjorta och kavaj.Beror helt på va du ska göra/klä dig med.
Håller me @jabla Go Loyal
Vi har precis ätit ostpanerad kycklingfilé med nån sorts hipsterpasta som såg ut som ris...
![]()
Blev plötsligt svinhungrig!
Kan bara hålla med dig, kycklingen och rödvinet räddade upplevelsen.Barnen älskar det där ris-pastan, som tydligen heter Risoni. Smakar f-n bara gröt. Ett j-la påfund!
Kycklingen såg god ut i alla fall!
Helt rätt!Fan vad jag älskar min hustru, hon är den enda jag vet som kan göra något vackert av mossan i gräsmattan.
![]()
mitt fel att det finns ett chokladägg och en sub som stör helhetsbilden.