Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan va ful med lugholes och SEL..Lagar krubb![]()
Ja vad tusan är det för mellantrams man kan ju inte ha moderniteter som sel på klockor med lugghål. Fattar väl vem som helstFan va ful med lugholes och SEL..fattar inte hur man kan lägga pengar på sånt
![]()
Sälj och köp en riktig klockaJa vad tusan är det för mellantrams man kan ju inte ha moderniteter som sel på klockor med lugghål. Fattar väl vem som helst![]()
Classic Dalarna <3 glad påsk!Är och köper fixar en nyckel till dörren som skall sättas in i tv-rummet nästa vecka. Fick ett tips om en kille som kanske kunde hjälpa oss, och svar JA, det kunde han. Så nu efter 3 år kan jag strida till verket och göra om i tv-rummet som jag velat gjort.
![]()
![]()
![]()
Classic Dalarna <3 glad påsk!
Tittar också, så jäkla roligNär hustrun lagt sig roar jag mig med att se James May ta sig runt Isle of Man på en MC gjord av Mecano. Och en öl därtill.
![]()
Explorer 2 o slösurf.
![]()