• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Datonan får tjänstgöra idag.

WP_20160328_003.jpg

Fin den där! Lutar dock själv mer åt vanliga EZM3. Hur är lyset och vridringen? Tyckte vridringen kändes lite sådär när jag var och klämde på den.

Både lume och vridringen är mkt bra. Lustigt att du upplevde vridringen som lite sådär. På min är just vridringen väldigt fast och stabil. :)

Både lume och vridringen är mkt bra. Lustigt att du upplevde vridringen som lite sådär. På min är just vridringen väldigt fast och stabil. :)
Skoj att höra, då ska jag ge den en chans till :) Vet inte hur jag ska förklara men jag tyckte att vridringen "glappade" lite väl mycket i sidled, kändes inte tight utan gick att vrida väldigt lätt i sitt läge innan det plötsligt var väldigt trögt att få den att hoppa till nästa läge. Den blev liksom ryckig. Annars är jag riktigt sugen. Var inne på 3F ett tag men tycker att 3:an känns mer "äkta" på något vis och som den är menad att vara. Dock tycker jag mer om den rena tavlan och det vita datumet på 3F. Stör du dig på glappet mellan ändlänken och första länken? Har noterat att det ser lite märkligt ut ibland, men det beror säkert på hur man bär den.

Tillbaka
Topp